کفش کوهنوردی قارتال تبریز به برنده ی جام جهانی اهدا خواهد شد

کفش‌هایی مانند کفش کوهنوردی قارتال تبریز می‌توانند دارای مواد مشبک مختلف باشند که باعث بهبود تنفس و افزایش جریان هوا و گردش خون به پاها می‌شود. به یاد داشته باشید، پیاده روی با یک کوله سنگین برای چندین مایل می تواند حتی با بهترین کفش ها نیز دردناک باشد.

حتماً جوراب‌های مناسب پیاده‌روی از مواد طبیعی مانند پشم بپوشید تا از پاهایتان در برابر تاول‌های دردناک محافظت شود.

یک گزینه کفش خوب بین یک کفش پیاده روی و یک کفش دویدن سنتی، کفش تریل است. این یک نوع کفش تنیس است که برای تحمل زمین های مختلف ساخته شده است.

بسیاری از مردم از پوشیدن کفش‌های پیاده‌روی در مقایسه با کفش‌های پیاده‌روی سنتی لذت می‌برند، اگر به پیاده‌روی‌های کوتاه تا متوسط می‌روند.

کفش تریل یک گزینه فوق العاده برای کفش پیاده روی است که همه کاره، راحت و انعطاف پذیر است.

یک کفش دنباله دار اغلب به زیر مچ پا برخورد می کند و مانند یک کفش ورزشی معمولی یا دویدن به بالا می بندد.

کفش

کفش‌های تریل انعطاف‌پذیری و تحرک زیادی را در اطراف مچ پا ارائه می‌کنند که نسبت به نیم بوت‌های بنددار بالا محدودیت کمتری به نظر می‌رسد.

در حالی که این به افراد راحتی و انعطاف بیشتری می دهد، اما می تواند ثبات را به خطر بیندازد. برای پیاده روی های طولانی و کوله گردی، کفش تریل بهترین کفش پیاده روی برای این کار نیست.

کفش‌های تریل اغلب دارای طیف وسیعی از مواد هستند و می‌توانند شامل الیاف طبیعی و مصنوعی باشند.

کفش های پیاده روی از این نوع را می توان در چرم یا مصنوعی که دارای لاستیک و پلاستیک هستند، یافت.

کفش دنباله دار اغلب دارای ویژگی های راحتی مانند بالشتک اضافی در پاشنه، بالشتک اضافی در جلوی پایه پا، و دوخت انعطاف پذیر برای ارائه دامنه حرکتی بهینه است.

مانند سایر گزینه‌های کفش پیاده‌روی، کفش‌های پیاده‌روی می‌توانند ویژگی‌های جذابی را برای کوهنوردانی که در زمین‌های متنوع حرکت می‌کنند ارائه دهند.

می‌توان کفش‌های تریل ضدآب یا کفش‌های تریل را پیدا کرد که دارای عایق اضافی برای گرم نگه داشتن کوهنوردان باشند.

کفش‌های تریل را می‌توان با یک زیره ویبرام ضد سوراخ ساخت که می‌تواند از پا در برابر سنگ‌های تیز و ریشه‌های بیرون زده که می‌توانند مضر باشند محافظت کند.