کاشی استخری شیراز سبب شکستن پای یک کودک شد

مانند کاشی سرامیکی استخر، کاشی استخری شیراز یکی دیگر از گزینه های اصلی برای کاشی های استخر است. کاشی های سنگ طبیعی برای ایجاد نمای مدیترانه ای یا معماری کلاسیک در واحه حیاط خلوت شما بهترین کار را دارند.

آنها با یک حس بافتی همراه هستند که کاملاً با سایر عناصر طبیعی محوطه سازی شما ترکیب می شود.

همچنین می‌توانید کاشی‌های سنگی را روی عرشه و پاسیو نصب کنید تا طرح منسجمی داشته باشد. انتخاب عناصر در کاشی های استخر سنگی شامل ماسه سنگ، تخته سنگ، تراورتن، سنگ فرش و سنگ آبی است.

از آنجایی که کاشی های سنگی متخلخل هستند، هر چند سال یکبار آب بندی می شوند تا از ایجاد لکه یا آسیب آب جلوگیری شود.

کاشی های موزائیک پانچ رنگارنگی به طراحی استخر شما می بخشد. مانند سایر کاشی‌های استخر، موزاییک در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف برای هر نوع حیاط خلوت وجود دارد.

موزاییک‌ها قطعات مختلفی از شیشه، سرامیک یا کاشی‌های چینی هستند که برای تشکیل یک طرح منحصر به فرد ترکیب شده‌اند.

کاشی

آنها در صفحاتی عرضه می شوند که به راحتی در کف یا کناره های استخر نصب می شوند.

اگر کاشی‌های موزاییکی را در کف استخر خود نصب می‌کنید، بهتر است هر چند سال یک بار استخر را تخلیه کنید و کاشی‌ها را تمیز کنید تا جلبک‌ها، کپک‌ها یا تجمع‌های شیمیایی از بین بروند.

اگر به دنبال ظاهری سلطنتی در استخر خود هستید، به سراغ کاشی های آجری بروید. اگرچه این کاشی ها مدرن نیستند، اما به اندازه کاشی های سنگی بادوام هستند.

بیشتر کاشی‌های آجری به رنگ قرمز موجود هستند، اما می‌توانید رنگ‌های دیگری را نیز پیدا کنید.

بزرگترین اشکال کاشی های آجری این است که بسیار متخلخل هستند. بنابراین، شما باید هر سال آنها را مهر و موم کنید تا مطمئن شوید که آب داخل آن نفوذ نمی کند.

حفاظت از کاشی ها از آسیب آب یا رشد کپک ضروری است.

اینها گزینه های موجود در کاشی های استخر هستند. مهم نیست که کاشی چینی، موزاییک، سنگ، شیشه یا سرامیک استخر را انتخاب می کنید، عواملی مانند اندازه، رنگ، طرح، روند و بودجه خود را در نظر بگیرید.