میلیاردری که راز ثروت بی اندازه اش را فاش کرد

امروزه همه افراد می خواهند راز پولدار شدن و میلیاردر بودن را کشف کنند. میلیاردری که راز ثروت بی اندازه اش را فاش کرد و محصولاتی که با آنها به ثروت زیادی رسید را معرفی کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این محصولات آشنا شوید.

کرم ضدآفتاب

برای شناخت و خرید یک کرم ضدآفتاب قوی و با کیفیت باید به نکات مختلفی توجه داشت که اگر تا ادامه مقاله با من همراه باشید. نکاتی کوتاه اما کارآمد برای تشخیص یک کرم پودر خوب به شما خواهم گفت که خودم با این ترفند همیشه بهترین کرمها را خریده ام و از کیفیتشان راضی بوده ام‌. در ابتدا شما باید پوستتان را بشناسید و بدانید که پوست صورتتان از نوع خشک، معمولی یا چرب است و با آگاهی لازم از این مسئله اقدام به خرید کنید. قطعا کرمهایی که دارای چربی هستند برای پوستهای چرب مناسب نیستند و برعکس کرمهای فاقد چربی برای پوستهای خشک توصیه نمی شوند.

قارچ صدفی پرورشی

یکی از انواع قارچهای پرورشی رایج که در تمام جهان وجود دارد قارچ صدفی می باشد، که به آن قارچ صدف مروارید هم می گویند قارچ صدفی پرورشی خوراکی کوهی صنعتی از سازگارترین انواع قارچها می باشد. که بر روی کاه به راحتی رشد می کند از این نوع قارچ خوراکی در آشپزی کره ای، چینی و ژاپنی استفاده می شود قارچ صدفی عطر و طعم ملایمی شبیه به گوشت دارد و از بافت  لطیفی برخوردار می باشد لذا بهترین خوراکی برای گیاه خوران محسوب می شود این نوع قارچ  کلاهک نازک و پهنی دارد و در رنگهای سفید، قهوه ای، صورتی و خاکستری این نوع قارچ یافت می شود.

قارچ دکمه ای

گوجه فرنگی گلخانه ای

اغلب مردم محصولات گلخانه ای مثل گوجه فرنگی گلخانه ای را به دلیل ظاهر زیبا و درشتی که دارند برای استفاده در مهمانیها خریداری می کنند اما طعم گوجه طبیعی که ریز و قرمز تر است، لذت بخش تر می باشد و برای مصارف شخصی این نمونه را تهیه می کنند. استفاده از مواد نگهدارنده به منظور افزایش طول عمر محصول گلخانه ای سبب می شود آسیبهای زیادی به بدن وارد شود و زمینه را برای ایجاد بیماریهای مختلف فراهم می کند. گوجه فرنگی غیر ارگانیک در شرایط ویژه ای تولید می شود و نور خورشید به آن نمی تابد به همین دلیل فاقد ویتامینC خواهد بود.

خرما کبکاب تهران

عرضه خرما کبکاب صادراتی به بازار داخل و خارج ایران، در حجم های مختلف و تناژ های متفاوت انجام می شود. خرما کبکاب از انواع بسیار پر طرفدار خرما در کشور ما می باشد و همچنین می دانید که لول نوع صادراتی این محصول، از سطح سایر محصولات مشابه بی شک بیشتر است. لازم به ذکر می باشد که قیمت تعیین شده برای فروش خرما کبکاب تهران به نسبت کیفیت این محصول بسیار مناسب است.