فروش کنسرو نخود فرنگی یک و یک موجب میلیاردر شدن جوان یزدی شد

واقعیت این است که بین تمام سبزیجات منجمد و کنسرو شده تفاوت های زیادی وجود دارد و نخود فرنگی نیز از این قاعده مستثنی نیست! از انواع نخودی که در هر دو روش تهیه وجود دارد، از نظر طعم و ظاهر، تا مسائل تغذیه و ایمنی مواد غذایی، به وضوح می توان گفت که نخود فرنگی کنسرو شده و نخود فرنگی منجمد دو نخود در غلاف نیستند.

جدای از تفاوت ها، هر دوی این آماده سازی نخود فرنگی در آشپزخانه شما جای دارند. نخود فرنگی منجمد ممکن است از نظر طعم و تغذیه برتر باشد اما به شرایط نگهداری با دمای تنظیم شده نیاز دارد و ماندگاری نسبتاً کوتاهی دارد.

از سوی دیگر، کنسرو نخود فرنگی یک و یک معمولاً به اندازه نخود فرنگی منجمد طعم تازه ای ندارد، اما منبع قابل اعتمادی از تمام آن سبزیجات خوب است که می توانید برای ایمن بودن و حفظ کیفیت آن برای سال های آینده حساب کنید!

هنوز مطمئن نیستید که کدام گزینه را انتخاب کنید؟ اگر همه چیز شکست خورد، یکی از هر کدام را بگیرید و خودتان مقایسه کنید. همه چیز در مورد آنچه برای شما کار می کند، پس از همه!

نخود سبز از زمان کیوان روس برای اسلاوها شناخته شده است و یونانیان باستان آن را قبلاً در قرون 4-3 قبل از میلاد می خوردند، سپس در سراسر اروپا پخش شد و محبوبیت خود را تا به امروز حفظ کرد. بیایید در مورد این حبوبات، ترکیبات و خواص مفید آن با جزئیات بیشتری صحبت کنیم.

نخود یک تیره از گیاهان علفی از خانواده حبوبات است. رایج ترین و پرطرفدارترین گونه نخودی در عرض های جغرافیایی ما، حاوی نخود سبز کمی پهن یا کروی است. نخود جوان طعمی لطیف و طعمی شیرین دارد.

با این حال، برای کسانی که نخود سبز جوان تازه را امتحان نکرده اند، این فرصت را دارند که از آن در طول سال به صورت منجمد یا کنسرو شده استفاده کنند. اگرچه ویتامین ها و مواد معدنی کمتری در چنین نخود فرنگی وجود دارد، اما همچنان مفید است و تأثیر مفیدی بر بدن و به طور کلی سلامتی ما دارد.

نخود سبز ترکیب ارزشمندی دارد و با وجود اندازه کوچکش، حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای بدن ما است. کالری موجود در نخود سبز برابر با 82 کیلو کالری در 100 گرم است.

نخود سبز به دلیل محتوای کالری پایینی که دارد جزو محصولات رژیمی طبقه بندی می شود و برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند توصیه می شود.