فروش جک دو ستون امروز به بالاترین قیمت خود رسید

جک دو ستون امروز در انواع مختلفی برای اهداف مختلف ساخته می شوند. علاوه بر عملیات حمل و نقل معمولی و مسافری، در کشتی‌ها، سدها و سازه‌های تخصصی مانند موشک‌اندازها استفاده می‌شود.

جک دو ستون امروز، آسانسورهای نزول سریع در عملیات ساختمانی بلندمرتبه استفاده می شوند. عملاً همه آنها به‌وسیله کابل‌ها، نوارها و وزنه تعادل، توسط مکانیزم درام سیم پیچی (هنوز در بسیاری از آسانسورهای باری کم ارتفاع استفاده می‌شود) و یا توسط ترکیب الکتروهیدرولیک به حرکت در می‌آیند.

کابل های متعدد (سه یا بیشتر) هم سطح کشش را با تراش و هم ضریب ایمنی را افزایش می دهند. خرابی کابل نادر است. موتور محرک معمولاً با جریان متناوب برای سرعت های پایین تر و جریان مستقیم برای سرعت های بالاتر کار می کند.

با موتور جریان مستقیم، با تغییر قدرت میدان ژنراتور جریان مستقیم و با تنظیم اتصال مستقیم آرمیچر ژنراتور با آرمیچر موتور محرک، سرعت تغییر می‌کند. برای جک دو ستون امروز، از چیدمان بدون چرخ دنده استفاده می‌شود که معمولاً کابل‌ها دو بار به دور شیف پیچیده می‌شوند.

جک دو ستون امروز ممکن است ارتفاع نامحدودی داشته باشد، با این حال، بالا آمدن بیش از 100 فوت نیاز به طناب های جبرانی دارد یعنی طناب هایی از پایین کابین تا پایین وزنه تعادل.

همانطور که ماشین بالا می رود، وزن طناب جبران کننده به ماشین منتقل می شود و با پایین آمدن، مقدار بیشتری به وزنه تعادل منتقل می شود و بار روی ماشین محرک تقریباً ثابت نگه داشته می شود.

سیلندرها و پلانجرهای هیدرولیک برای آسانسورهای مسافربری کم ارتفاع و برای آسانسورهای باری سنگین استفاده می شود. پیستون با عمل روغن تحت فشار در سیلندر، سکو را از زیر فشار می دهد.

یک پمپ الکتریکی با سرعت بالا فشار لازم برای بالا بردن آسانسور را ایجاد می کند. خودرو با عملکرد سوپاپ های الکتریکی که روغن را به مخزن ذخیره می کند، پایین می آید. انواع تخصصی چیدمان سیلندر و پیستون هیدرولیک، از جمله عناصر افقی قرار داده شده، برای کاربردهای غیر معمول استفاده می شود.