شکلات فرمند صبحانه پوسیدگی دندان را از بین می برد

آیا می خواهید شکلات فرمند صبحانه خود را با یک طرف غذای گیاهی مصرف کنید؟ این اسموتی خامه ای فهرستی از مواد تشکیل دهنده برای سوخت رسانی صبحگاهی شما دارد.

آووکادو، قهوه، آب نارگیل، روغن نارگیل و کاکائو برای یک اسموتی دلچسب گرد هم می آیند که می توانید واقعاً به عنوان یک وعده غذایی برای شروع روز خود بخورید.

این نان کدو حلوایی دوتایی از نظر طعم با نان سریع شکلاتی معمولی یکسان است، اما به لطف کدو سبز بسیار مرطوب تر است و خرده های متراکم تری دارد. طعم مضاعف شکلات از پودر کاکائو و چیپس شکلات می آید.

این پودینگ نان غنی و شدید، بهترین کاکائو و بهترین نان تست را می گیرد و روی آن را با کاستارد و مارشمالو می پوشاند.

ممکن است شبیه دسر به نظر برسد، اما ما فکر می‌کنیم که این در واقع بیشتر یک صبحانه کم ارزش است.

این پنکیک های بدون گلوتن ضخیم و غنی هستند و با چیپس های شکلات تلخ پوشیده شده اند.

شکلات

آنها به دلیل افزودن فلفل قرمز و دارچین به شکلات داغ مکزیکی اشاره می کنند و با مارشمالو برشته شده و شربت شکلات پر می شوند.

مافین های صبحانه شکلاتی بیشتر، ما سیر نمی شویم! این زیبایی‌ها هم کره و هم شکلات چیپسی دارند و با شکر قهوه‌ای تیره شیرین می‌شوند، بنابراین بسیار تیره و غنی هستند.

آنها به زیبایی منجمد می شوند و می توانند تا یک هفته در یک ظرف دربسته نگهداری شوند، اگرچه شک و تردیدهایی وجود دارد که ماندگاری آنها تا این حد است.

پودر کاکائو به این کوکی‌های جو دوسر سالم، دوز مناسبی از شکلاتی که صبح به آن نیاز دارید می‌دهد. بعلاوه، آنها به جای کره با ماست یونانی درست می شوند که پروتئین اضافه می کند.

در حالی که نوشیدن یک شیک شکلاتی برای صبحانه ممکن است سالم ترین انتخاب نباشد، نوشیدن این اسموتی موز، خرما و کره بادام که با پودر کاکائو تقویت شده است، مفید است.