سرامیک کف توالت مجهز به سیستم شناسایی چهره

برای جلوگیری از ساییدگی سطح سرامیک کف توالت در اثر سایش، جاروبرقی یا جارو کردن مکرر شن و ماسه ای را که می تواند توسط گاری ها و تردد پاها وارد آن شود، از بین می برد. در مکان‌هایی مانند درها و راهروها، می‌توان از تشک‌های پیاده‌رو برای کاهش ردیابی شن و برای محافظت از سنگین‌ترین مناطق تردد شده استفاده کرد.

هنگامی که با لعاب حفره یا فرسودگی مواجه می شود، کار زیادی نمی توان انجام داد. در حالی که کثیفی را نمی توان به راحتی بدون آسیب بیشتر پاک کرد، معمولاً به خرابی بیشتر کمک نمی کند.

گاهی اوقات، می توان برای درمان لعاب با یک عامل متراکم کننده و به دنبال آن یک ماده دفع کننده، یک محافظ استخدام کرد، اما این کار فقط باید توسط متخصصان باتجربه آشنا با شیمی و کاربرد چنین مداخلاتی انجام شود.

در جایی که رطوبت به کاشی ها آسیب رسانده است، منبع رطوبت باید حذف شود. اگر آسیب ناشی از از بین رفتن بستر ملات باشد، پس از حذف منبع رطوبت، می توان کاشی ها را نجات داد و دوباره نصب کرد.

سرامیک

در جایی که کپک یا کپک ایجاد شده است، می توان از محلول رقیق (5-10٪) TSP (تری سدیم فسفات) استفاده کرد و به خوبی شستشو داد.

زمان ماند باید لحظه ای باشد (یک یا دو دقیقه) زیرا ماهیت قلیایی می تواند باعث شکوفه شود.

برداشتن یک کاشی شکسته انفرادی می تواند اغلب به کاشی های مجاور بیشتری در طول تعویض آن آسیب برساند.

کاشی های ترک خورده را می توان با تزریق اپوکسی ترمیم کرد و قطعات کوچک شکسته شده را می توان دوباره با اپوکسی محکم کرد.

مطابق با حفظ تاریخی ترین پارچه، تراشه های کوچک را می توان با یک اپوکسی مخلوط با مینای رنگی، یا برای کاشی های بدون لعاب، یک ملات رنگی ترمیم کرد.

یک رویکرد جامع برای جایگزینی هر کاشی مورد نیاز است. ابتدا علت آسیب را مشخص کنید و آن را از بین ببرید.