خرید لباس زنانه در استانبول برای خانم های فرانسوی امکان پذیر نیست

ظاهر دوچرخه‌ سواری ذاتاً جذاب است. لباس زنانه در استانبول چرم زیادی نیاز دارد. برای اینکه ظاهر دوچرخه سواری عالی داشته باشید و این سبک مد را برای خود ثبت کنید به چه چیزی نیاز دارید؟

اگر می‌خواهید ظاهر دوچرخه‌سواری خوبی داشته باشید، چند قطعه کاملا ضروری هستند. یک ژاکت یا جلیقه چرمی به سادگی ضروری است.

ژاکت چرمی نمادی از سبک دوچرخه سواری است که هرگز از مد نمی افتد. کت های دوچرخه سواری تند هستند.

به دنبال یک کت چرمی با تعداد زیادی زیپ و وسایل اضافی یا یک کت جین باشید که در صورت تمایل می توانید به آن تکه هایی اضافه کنید. ژاکت باید متناسب باشد و بلندتر از کمر نباشد.

شلوار جین، ساق یا شلوار چرمی مکمل خوبی برای کت چرم شما هستند. شلوار باید مناسب باشد و خیلی گشاد نباشد.

سبک مد دوچرخه‌سواری به معنای آماده بودن برای موتور سیکلت است. این بدان معناست که شما لباس‌های گشاد و آویزان زیادی نمی‌خواهید زیرا برای موتورسیکلت سواری ایمن نیست.

لباس

ظاهر دوچرخه‌سواری اغلب با زنجیر، زیورآلات فلزی و چرمی و هر چیزی که تند یا سخت به نظر می‌رسد همراه است.

یکی از ضروری ترین ویژگی های این استایل، البته چکمه های موتور سیکلت است. اینها معمولاً چرم مشکی هستند، تا بالای ساق پا تا زانو و با یک آج چسبنده ساخته می شوند.

«کراوات سیاه» عبارتی است که در جذاب‌ ترین دعوت‌ نامه‌ ها یا در رویداد های خاص به کار می‌رود. این لباس شب رسمی است، بخشی که همه در مورد سبک کراوات مشکی می دانند.

چیزی که بسیاری از مردم نمی دانند این است که قوانین سختگیرانه ای در ارتباط با این سبک وجود دارد، قوانینی که از دوران ادواردین وجود داشته است. به عبارت دیگر، این یک سبک جدی است.

هنگامی که یک رویداد کراوات مشکی است، شما لباس رسمی می پوشید که برای بعد از ساعت 6 بعد از ظهر مناسب است، یعنی زمانی که رویدادهای کراوات مشکی مجاز است.

این کد لباس نیازمند یک لباس مجلسی یا لباس شب سخت است. لباس نباید خیلی تنگ باشد. خطوط لبه‌ای مطلقاً کوتاه‌تر از زانو نیستند و معمولاً تمام طول هستند.