با شیرآلات بهداشتی راسان ناخن های خود را زیبا کنید

اسپیگوت وظیفه گردش آب در داخل حوضچه یا مخزن شیرآلات بهداشتی راسان بر عهده دارد. در آخر، نشیمنگاه یا دسته شیر آب وجود دارد که اسپیگ را در جای خود نگه می دارد.

اکنون که مفهوم کل شیر آب را درک کرده اید، اکنون باید بتوانید به این سوال پاسخ دهید که شیر آب چیست؟ کلمه دیگری که باید بدانید شیر است.

شیر یکی دیگر از قطعاتی است که در شیرهای معمولی شما یافت می شود. این برای تنظیم جریان مایع یا گازی که از شیر شما خارج می شود استفاده می شود.

معمولاً شیرها از برنج، برنز یا فولاد ساخته می شوند. با این حال، در برخی موارد، آنها همچنین می توانند از چینی یا مواد دیگر ساخته شوند.

شیرآلات

یکی دیگر از شیرهای پرکاربرد شیر هواکش است. برخلاف شیر آب، شیر هواکش هیچ دسته ای ندارد. این نوع شیر آب فقط یک دهانه برای گردش آب دارد.

برای عملکرد به پمپ نیاز ندارد. به همین دلیل است که این نوع شیر در مقایسه با انواع دیگر قیمت کمتری دارد. آنها معمولا در بالای سینک نصب می شوند.

یک شیر آب به سه قسمت تقسیم می شود: دسته (قسمتی که کشیده می شود)، لوله (که آب را هل می دهد) و شیر.

دریچه که به آن توپ یا کره زمین می گویند، کلمه دیگری است که باید یاد بگیرید.

شیرآلات توپی معمولاً با چرخش دسته، شبیه به توالت معمولی شما می چرخند. از طرف دیگر اسپیگ آب را هل می دهد و زیر دسته قرار می گیرد.

شیرآلات معمولاً دو عملکرد شستشو دارند: شستشوی خشک و شستشوی مرطوب. فلاشینگ خشک با پایین کشیدن دسته و باز کردن شیر انجام می شود.

شیر آب وسیله ای است که جریان سیال یا گاز را از یک مکان به مکان دیگر کنترل می کند. یک شیر آب معمولا از دو قسمت تشکیل شده است، سر شیر و بدنه شیر.