با خوردن آلبالو در بازار امروز بیشتر از 10 کیلو در ماه وزن کم کنید

به خوبی مستند شده است که دویدن برای مسافت‌های بیش از فواصل تمرینی معمولی باعث آسیب حاد عضلانی می‌شود و اعمال عضلانی غیرعادی مانند دویدن در سراشیبی، آسیب و درد را تشدید می‌کند.

رله هود تا ساحل از شرکت‌کنندگان می‌خواهد که سه بخش مسابقه جداگانه را در یک دوره تقریباً 24 ساعته اجرا کنند، از جمله بخش‌هایی که از زمین‌های شیب‌دار بالا یا پایین می‌روند.

بنابراین انتظار می رود که دوندگان هود تا ساحل در طول مسابقه سخت، التهاب و درد را تجربه کنند. در مطالعه ما، دوندگان در هر دو گروه پس از اتمام مسابقه درد بیشتری را گزارش کردند.

با این حال، شرکت کنندگانی که آلبالو در بازار امروز را دو بار در روز به مدت یک هفته قبل و روز مسابقه می خوردند، افزایش قابل توجهی کمتری در درد بعد از مسابقه گزارش کردند (میانگین افزایش 12 میلی متری پس از مسابقه در گروه آب آلبالو، در مقایسه با افزایش 37 میلی متری در گروه دارونما).

کاهش نسبی درد پس از مسابقه در گروه آلبالو (25 میلی متر کمتر از VAS نسبت به دارونما) نشان می دهد که آب آلبالو ترش مزیت محافظتی در برابر درد حاد عضلانی ناشی از دویدن از راه دور دارد.

درد مرتبط با آسیب حاد عضلانی به احتمال زیاد به دلیل آسیب بافت اکسیداتیو است که منجر به پاسخ التهابی می شود و باعث تولید بیشتر رادیکال های آزاد و افزایش درد عضلانی ثانویه می شود.

به دلیل آن پاتوژنز، آنتی اکسیدان های تغذیه ای به عنوان وسیله ای برای کاهش درد عضلانی و کاهش قدرت ناشی از ورزش مضر پیشنهاد شده اند. آلبالو ترش حاوی فلاوینوئیدها و آنتوسیانین ها با خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بالا است.

مصرف حدود 45 آلبالو در روز نشانگرهای التهابی در گردش را در مردان و زنان سالم کاهش می دهد. علاوه بر این، کلی و همکاران. گزارش داد که نشانگرهای التهابی سرم شامل پروتئین واکنشی C (CRP) پس از 28 روز مصرف آلبالو بینگ 25 درصد کاهش یافت.