ایزوگام گستر دلیجان تضمین یک زندگی آرام

عایق های رطوبتی ایزوگام گستر دلیجان پوشش قیری انعطاف پذیری و محافظت در برابر آب است که می تواند تحت تأثیر درجات پلیمری و تقویت الیاف که پوشش آسفالتی نیز نامیده می شود.

رایج ترین استفاده از پوشش های قیری در زیر پیچ های مرطوب، به ویژه در سطوحی مانند پایه های بتنی است.

این عایق‌های رطوبتی از مواد ساخته شده از قیر ساخته شده‌اند، زیرا هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید با مواد انعطاف‌پذیر مانند پلی‌اورتان یا پلیمرهای مبتنی بر اکریلیک بسیار شکننده می‌شوند.

انعطاف پذیری بستگی به محتوای قابل اعتماد پلیمر اضافه شده به قیر دارد.

عایق رطوبتی قیری روشی رایج است که برای سقف های شیب دار کم استفاده می شود، به دلیل کارایی کم، از یک چراغ قوه و یک غشای خود چسب بر روی لایه تشکیل شده است.

ایزوگام

ترکیبات خود چسب شامل آسفالت، پلیمرها و فیلرها هستند، در حالی که برخی از رزین ها و روغن ها برای بهبود ویژگی های چسبندگی اضافه می شوند.

این خودچسب به دلیل خاصیت چسبندگی عمر غشا در طول زمان ماندگاری کوتاه تری دارد، در حالی که چراغ قوه روی غشاء در معرض دید و پوشانده است.

غشاهای اکسپوز حاوی سنگدانه های معدنی دانه ای برای مقاومت در برابر هوازدگی هستند و سایر قسمت ها به پیمانکار نیاز دارند که پیچ های محافظ را برای جلوگیری از سوراخ شدن غشا اعمال کنند.

این روش پوشش یک لایه آسفالتی منعطف با دو روش است: یکی مشعل بند و دیگری غشای عایق رطوبتی خود چسب.

مهر و موم مشعل برای سکوها، توسعه در فضای باز استفاده می شود و در محل کار می کند و روش رایجی که برای عایق های رطوبتی در محل استفاده می شود، روشی بادوام تر و مقرون به صرفه تر از غشاهای خود چسب است.

این غشای مایع پلی یورتان برای سقف های مسطح استفاده می شود که در معرض عوامل جوی بوده و شکل پذیری بالایی دارد.

پلی یورتان نسبت به رطوبت بسیار حساس است که باید برای ارزیابی رطوبت قبل از استفاده استفاده شود، در غیر این صورت ممکن است بعد از مدتی لایه برداری یا جداسازی غشا رخ دهد.