استفاده از ماسک پزشکی سه بعدی برای نوزادان در کشورهای غربی اجباری می باشد

اگر به طور فعال به ویروس کرونا آلوده شده اید پس استفاده از ماسک پزشکی سه بعدی برای شما الزامی است. وقتی نمی توانید به طور کامل از دیگران در خانه خود دور بمانید، قطرات بینی یا دهان شما می تواند فرد دیگری را آلوده کند.

تا جایی که ممکن است از دیگران دوری کنید و ماسک خود را در اطراف دیگران بزنید تا زمانی که پزشکتان بگوید که استفاده از آن بی خطر است.

اگرچه واکسینه شدن کامل و یا افزایش احتمال ابتلا یا انتشار ویروس کرونا را کاهش می‌دهد، اما آن را به طور کامل از بین نمی‌برد.

اگر به ویروس کرونا مبتلا شده اید و از آن اطلاعی ندارید، یک ماسک از انتشار قطرات و ذرات تنفسی شما جلوگیری می کند تا دیگران را آلوده نکنند.

توصیه های ماسک را در منطقه خود بررسی کنید تا تصمیم بگیرید که آیا نیاز به ماسک دارید یا خیر.

محافظت از سایر افراد در برابر ابتلا به COVID-19 بسیار مهم است.

ماسک

حتی اگر به طور کامل واکسینه شده باشید و یک تقویت کننده داشته باشید، پوشیدن ماسک یک لایه محافظتی اضافی ایجاد می کند، به خصوص زمانی که در اطراف فردی هستید که ممکن است در معرض خطر ابتلا به COVID-19 باشد.

به همین ترتیب، افرادی که در معرض خطر بیشتری هستند باید به شدت به پوشیدن ماسک برای کمک به محافظت از خود فکر کنند.

عوامل زیادی در توصیه های ماسک وجود دارد. این موارد عبارتند از میزان عفونت در منطقه، انواع جدیدی که ممکن است سریع پخش شوند مانند omicron و محیط (مناطق داخلی شلوغ به احتمال زیاد مکان‌هایی هستند که ممکن است COVID-19 در آنجا گسترش یابد).

CDC، جوامع محلی و فضاهای عمومی مانند بیمارستان ها این عوامل را برای تعیین ایمن ترین رویکرد برای کاهش شیوع COVID-19 بررسی می کنند.

اگرچه ممکن است رعایت آخرین توصیه ها و پوشاندن مکرر خسته کننده باشد، اما راه مهمی برای محافظت از خود و دیگران است.