از تشک مسافرتی قابل شستشو می توان به عنوان میز استفاده کرد

برخی از والدین ممکن است به دلایل مختلفی تشک مسافرتی قابل شستشو را که همراه با تخت مسافرتی عرضه می شود، جایگزین کنند. حتی اگر از تشک اصلی استفاده شود، با گذشت زمان، تغییر اغلب برای ادامه استفاده ایمن از تختخواب ضروری می شود.

طبیعتا تشک های مسافرتی زیادی در بازار وجود دارد. اما، همه آنها نمی توانند آنچه را که نیاز دارید به شما بدهند.

این تشک که از فوم باکیفیت ساخته شده است، پشتیبانی عالی را ارائه می دهد و در عین حال راحتی را برای شما فراهم می کند. به این جریان هوا اضافه کنید و مثل یک نوزاد بخوابید.

این تشک به راحتی جمع می شود و برای حمل آن در سفرها مشکلی نخواهید داشت.

احتمالاً فکر می کنید که یک تشک مسافرتی نمی تواند به اندازه یک تشک معمولی راحت و حمایت کننده باشد. اما شما خیلی اشتباه می کنید.

باور کنید یا نه، برخی از تشک های مسافرتی به دلیل طراحی بسیار راحت تر از تشک های معمولی هستند. البته تشک های مسافرتی ناراحت کننده نیز وجود دارد، بنابراین سعی کنید از آن ها دوری کنید.

تشک

در مورد ایمنی، نیازی به نگرانی در مورد آن نیست، زیرا تشک دارای گواهی است. از همه مهمتر این است که یک کاور قابل جابجایی دارد تا بتوانید آن را در ماشین بشویید.

به این ترتیب تشک همیشه بوی تازگی خواهد داشت.

در مورد جنبه دیگر، این تشک ممکن است برای افراد بزرگتر خیلی نازک باشد. همچنین برخی افراد فکر می کنند این تشک خیلی سفت است.

بنابراین بستگی به این دارد که تشک‌های نرم‌تر یا سفت‌تری دوست دارید.

برخی از هزینه های سفر برای نوزادان تازه متولد شده با ضمیمه حوض وجود دارد که نمی توان از آنها برای ساعات طولانی خواب و فقط برای چرت های روزانه استفاده کرد.

اگر این نوع تخت مسافرتی دارید و نیاز دارید که کودکتان یک شب در آن بخوابد، بهتر است یک تشک دیگر بخرید تا خواب طولانی‌تری داشته باشد.